Thursday, January 21, 2010

Hardly Wait for Tomorrow's Trip

It's been about 5 month since I made the booking on Air Asia to Kota Kinabalu. And tomorrow will be the day that I should include in my life history. Yelah, sbb apa tau??? Sbbnya nilah 1st time aku akan fly ke KK sekeluarga dengan kehadiran Faris Irfan (bby aku yg baru masuk 7 bulan semalam). Both my daughters did not know anything about the trip as I hope it will be a surprise trip for them.

Somehow rather it comes across my mind, what it'll be in the airplane tomorrow??? I hope they don't create a scene and hope our journey runs smoothly as it planned. Aku bukan apa, takut je ada yang takut, yelah esp time nak take off tu, kan bising skit and laju.

So malam nilah aku kena kemas baju utk semua sekali, bwk apa2 yang patut utk trip kitaorg ni. Kalau trip ni berjaya, bolehlah fikirkan utk trip lain lak. Budak2 ni memang slalu berjalan, especially terengganulah (mak dia tokei batik,hihihi), so dalam keta tu no hal la. Balik nanti aku akan update dalam blog ni tentang trip kami ke Sabah dengan gambar-gambarnya sekali. DOAKAN KAMI SELAMAT PERGI DAN SELAMAT BALIK. AMIN.

ADIOS!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment